I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw gospodarki odpadami komunalnymi
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Umowa na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym. Przewidywany termin zatrudnienia 01 czerwiec 2024 r.
III. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu marcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
IV. Niezbędne wymagania od kandydatów:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub ochrona środowiska,
• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość systemu gospodarki odpadami prowadzonej w Gminie Sztutowo.
• dobra znajomość obsługi komputera,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
V. Wymagania dodatkowe:
• preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
• zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,
• odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Naliczanie wymiaru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności, rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne.
3. Prowadzenie rejestru odpisów i przypisów.
4. Przyjmowanie deklaracji.
5. Prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami, odroczeń, zwolnień.
7. Prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji.
8. Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja.
9. Współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości i windykacji za odpady komunalne.
10. Przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków.
11. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
12. Prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
14. Obsługa „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadam.
15. Sporządzenie sprawozdań, analiz i planów dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi.
16. Realizacja ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym opracowywanie materiałów do przetargu oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
17. Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
18. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
19. Pełnienie zastępstwa pracownika ds. księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne.
20. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.
VII. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
VIII. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
do dnia 16 maja 2024r do godz. 15.00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie , albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami komunalnymi”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
IX. Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Dokumenty osób które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
5. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Wójt Gminy
Robert Zieliński
Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo