Wydanie nr 329/2024, Niedziela 24.11.2024
imieniny: pokaż (13 imiona)Dobrosław, Pęcisław, Gerard, Emilia, Flora, Franciszek, Protazy, Jan, Biruta, Jaśmina, Felicjana, Felicjanna, Agnieszka
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl

Materiał 18+. Motocyklista przed zderzeniem jechał swoim pasem. Bliscy nie zgadzają się z ustaleniami policji.

Do naszej redakcji zgłosiła się Agnieszka Jastrzębska, partnerka motocyklisty, który zginął w wypadku po zderzeniu z Volvo. Kobieta zdecydowanie nie zgadza się z ustaleniami policji odnośnie przebiegu tragicznego zdarzenia. Naszej redakcji udało się dotrzeć do nagrań, które ukazują moment wypadku.

Do śmiertelnego wypadku doszło 22 marca na ul. 500- lecia w Malborku. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że do wypadku doszło w momencie wyprzedzania przez motocyklistę kilku pojazdów. Miał on jechać lewym pasem i uderzyć w nadjeżdżające volvo. Po publikacji komunikatu z naszą redakcją skontaktowała się partnerka motocyklisty, przedstawiając zupełnie inną wersję zdarzeń.


Udało nam się dotrzeć do nagrania, które pokazuje moment wypadku. Z materiału wynika, że motocyklista jechał swoim pasem. Kierowca volvo natomiast, chcąc skręcić w lewo, zatrzymał się już na drugim pasie.


Podkreślić należy, że film przedstawia moment bezpośrednio przed zderzeniem. Nie wiemy, co widział kierowca osobówki i z jaką prędkością poruszał się motocykl.

Pani Agnieszka przekazała nam, że podejmie walkę w celu zmiany ustaleń przebiegu zdarzenia.


Naszą publikację poprzedziliśmy konsultacją z partnerką motocyklisty. Kobieta po obejrzeniu nagrania zdecydowała, aby pokazać, że sprawy w żaden sposób nie można zamykać na obecnym etapie.

Bardzo prosimy o powściągliwość w komentowaniu sprawy z uwagi na bardzo duże emocje związane z tak tragicznym wypadkiem.

 

Robert Bychowski
Przejdź do komentarzy

 

Powiązane artykuły

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Na sygnale


Komentarze (135)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Kika
Kika 22.07.2020, 21:02
szok
Motocyklista
Motocyklista 11.04.2019, 20:48
Aprilla rs4 strasznie twardy sztywny motocykl przy odkręceniu manetki lub minimalnej nierówności na drodze lampa z przodu w nocy napie...iela jak stroboskop na dyskotece ,wydech tego motocykla jest słyszalny z daleka a skoro jechał szybko jak tu wszyscy twierdza to było go widać z daleka i słychać .
Punisher
Punisher 08.04.2019, 19:27
Przekroczył prędkość dwukrotnie dozwoloną, a więc Pani Agnieszko walka z wiatrakami z gów** bata nie da się ukręcić trzeba się z tym pogodzić i dać mu spoczywać w pokoju. Tyle.
motocyklista
motocyklista 03.04.2019, 01:26
na nagraniu widać , że motocyklista wg mnie miał min. 130km/h i gdyby nie spanikował i nie położył motocykla to wszystko byłoby ok. przejechałby po prostu obok volvo. Jest tylko pytanie czy volvo zajechał mu drogę i dlaczego?! 1 opcja: czy motocyklista jechał taką prędkością na długim odcinku swoim pasem i kierowca volvo nie ocenił jego prędkości i zatrzymał się podczas skrętu w lewo na drugim pasie. druga opcja: motocyklista wyprzedzał jakieś pojazdy i kończąc manewr wyprzedzania nagle wyskoczył z taką prędkością przed volvo i ten go nie zauważył i dlatego tak się zatrzymał, wszystko do ustalenia
jan
jan 02.04.2019, 12:04
dajcie już spokój z tymi komentarzami . człowiek nie żyje , dramat rodziny . a resztę rozstrzygnie sąd , myślę że sprawiedliwie .
Jarzyna
Jarzyna 02.04.2019, 08:20
Volvo wjechało i stanęło na jego pasie....zanim chciał skręcić powinien spojrzeć do przodu nie jechał 200km/h ze był niezauważalny...gość nie żyje wiec jego wina....policja
Ania
Ania 01.04.2019, 19:16
Troszkę z innej beczki ale w temacie. Jakiś czas temu stałam przed pasami i puszczałam pieszych, gdy już wszyscy opuścili pasy i nikogo nie było delikatne ruszyłam. Dobrze że powoli bo qrwa ni stąd ni z owąd wjechał mi na pasy młody gnojek rowerem z dużą predkoscią. Dobrze że wtedy wolno ruszyłam i w porę zachamowałam bo teraz byście o mnie się rozpisywali.
82200
82200 01.04.2019, 15:27
#TEMATDLAUWAGI
Miki
Miki 01.04.2019, 13:38
Prędkość zabija. I tak właśnie było w tym przypadku. Zero winy kierującego Volvo.
AM
AM 03.04.2019, 01:43 (odpowiedź do Miki)
Nie zgadzam się. Ograniczenia prędkości są - o tym wszyscy wiedzą, ale powinniśmy też zachować czujność na drodze i być dynamicznymi i zdecydowanymi w swoich ruchach. Kierowca motocyklu niezaprzeczalnie pędził, ale nawet jeśli nie był widzialny, to był słyszalny (błagam, kierowcę motocyklu słychać z bardzo dużej odległości, szczególnie, jak pędzi). A kierowca volvo w swojej bezsilności rozkraczył się na środku drogi - bez drogi ucieczki dla motocyklisty. O motocyklistach mówi się, że są dawcami organów, ale nie mówi się przy tym, że większość tych wypadków spowodowana jest przez dziwne ruchy i brak wyobraźni kierowców samochodów. Motocykliści jeżdżą szybko i po to wsiadają na motor, ale z jaką prędkością jeżdżą - każdy wie i pora to zaakceptować i dostosować do tego swoje decyzje na drodze. Kierowcy samochodów - pora włączyć myślenie.
Monika
Monika 01.04.2019, 13:11
Takich sytuacji jak ta to można spotkać codziennie na drogach. Tylko co tu dużo mówić, gdyby jechał przepisowo motocyklista to by nie było o czym mówić.
Andrzej
Andrzej 01.04.2019, 16:24 (odpowiedź do Monika )
...i wtedy kierowca volvo dostal by mandat za przekroczenie osi jezdni czy by nie dostal? Gdyby stala tam policja?
Monika
Monika 01.04.2019, 19:08 (odpowiedź do Andrzej)
I wtedy motocyklista dostał by mandat za przekroczenie prędkości i odebrano by mu prawo jazdy A nie przepraszam, on nie miał kategorii na motor.
Andrzej
Andrzej 02.04.2019, 10:58 (odpowiedź do Monika )
Motocykl a nie motor.Czyli oboje by dostali ?
Karolina
Karolina 31.03.2019, 10:07
Czasami mi się wydaję,że osoby które piszą komentarze nie mają uczuć. Tu nie chodzi o to, czy motocyklista jechal za szybko,czy wolno. Chodzi tutaj o to,że był człowiek i nie ma go teraz. Ewidentnie widać że przestraszył się auta i nie miał gdzie ucieć. A nikt nie napisze złego słowa na kierowcę auta? Tak najlepiej wszystko zgonić na kogoś, kto się już nie obroni.
Z malborka
Z malborka 01.04.2019, 15:20 (odpowiedź do Karolina)
Właśnie piszę. Szkoda mi kierowcy auta. Przez wariata na motorze bez szacunku do swojego życia i innych, kierujący ma problemy prawne i traume do końca życia. Zmarł facet na własne życzenie. Całe szczęście, że nie zabił np. Dziecka.
Lolek
Lolek 01.04.2019, 13:04 (odpowiedź do Karolina)
Bo prędkość zabija.
Adam
Adam 31.03.2019, 13:19 (odpowiedź do Karolina)
On miał gdzie uciekać. A by nie musiał jak by nie jechał tak szybko. Obaj nie zachowali szczególnej ostrożności. I winni zdarzenia są obaj. Ale jednak na skalę tragedii wpłynęła głównie prędkość. On nie dał szans się zauważyć.
Przemek
Przemek 30.03.2019, 20:26
Do wszystkich znawców i biegłych z zakresu Ruchu Drogowego i nie tylko, którzy wypowiadają się na ten temat... Czy ten "młody człowiek" miał w ogóle prawo jazdy kat. 'A' i mógł legalnie poruszać się po drodze publicznej? P. S. To jest komentarz dla ludzi myślących, hejterow pozdrawiam serdecznie
Yamaha
Yamaha 30.03.2019, 09:43
Ewidentie widać że jedzie swoim pasem a volvo zjechało na przeciwny pas wina samochodu a pisanie czy szybko jechał czy wolno to nic nie da jeśli samochód by nie zjechal drogi nic by się nie stało apropo wczoraj jechałem sobie a tu baba mi wylatuje autem pod koła ślepaki autami jeżdżą trochę wyobraźni
Yyy
Yyy 30.03.2019, 12:32 (odpowiedź do Yamaha)
A mi motor wymusił pierwszeństwo no i co? Pewnie moja wina. Motocykliści to kierowcy specjalnej troski. Zapierdalacie na złamanie karku a potem pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. Nawet nalepki musicie naklejac na auta żeby to na was uważać bo wam myślenie w większości się wyłącza jak siadacie na motor. Prawda taka jest że jak by nie zapierdalał jak szalony to by żył. Szkoda człowieka ale bardziej to szkoda kierowcy volvo bo z nie jego winy chłopak zginą. On zatrzymał się i jak by motocyklista jechał zgodnie z przepisami to by dojechał do celu. Ale przepisy są dla głupich i lepiej zapierdalać i mieć pretensje do innych.
GMB
GMB 01.04.2019, 07:34 (odpowiedź do Yyy)
Motocykl, to jest motocykl!
Gerda
Gerda 29.03.2019, 22:50
Tego już sie czytac nie da. Malbork taki mały a jadu w nim jak w stolicy. Byście stali nad nogatem to nawzajem byście się topili. Co te komentarze komu dadzą????
Andrzej
Andrzej 30.03.2019, 12:04 (odpowiedź do Gerda)
Pani Gerdo,jak się nie da to proszę nie czytać.Na szczęście jeszcze przez chwilę Internet będzie wolny od cenzury i każdy może się swobodnie wypowiadać. A gdzie ludzie mają się wypowiedzieć.? Spotkać się na ulicy i od słowa do słowa zacząć się odkładać łapami ? Z poważaniem i pozdrawiam.
Człowiek
Człowiek 29.03.2019, 22:44
Czepiliscie się motocyklisty.... Jechał za szybko ok ale co jeśli nie byłby to motor tylko auto którym ktoś jechał by równie szybko bo np wiezie umierająca bliska osobę do szpitala? Nie miał by szans się zmieścić bo Volvo zajmowało drugi pas
Człowiek myślący
Człowiek myślący 01.04.2019, 13:07 (odpowiedź do Człowiek )
A pytanie człowieku ... Do ilu jest tam ograniczenie prędkości???????
Wwo
Wwo 30.03.2019, 12:36 (odpowiedź do Człowiek )
To chyba ty byś się nie zmieścił bo jesteś słabym kierowca auta jak on motoru.
Monika
Monika 29.03.2019, 21:43
Niestety kierowca motocyklu jechał tak szybko że nie był w stanie zorientować się że samochód stoi w miejscu
Ona
Ona 29.03.2019, 19:30
Jeżeli kierowca Volvo widzi że auta z naprzeciwka są wystarczająco daleko żeby mógł zrobić manewr skrętu na podwórze robi to. Ale nagle nieoczekiwanie motocyklista z bardzo dużą prędkością zaczyna wyprzedzać czyli jest 2 razy szybciej niż auto poruszajace się z normalną prędkością to jakim cudem miał nie znaleźć się kawałek za swoim pasem ruchu? Gdyby motocyklista jechał dozwolona prędkością kierowca Volvo normalnie by wykonał manerw.
Gość
Gość 29.03.2019, 19:44 (odpowiedź do Ona)
A dlaczego miał wykonać manewr skoro przeciwny pas ruchu nie był wolny? Nawet gdyby motor jechał wolno to z jakiej racji auto miało wykonywać manewr i wymuszac pierwszeństwo? Gdzie jest napisane że jeśli na przeciwnym pasie ruchu pojazd jedzie wolno to można wymuszac?
Wwo
Wwo 29.03.2019, 20:47 (odpowiedź do Gość )
Tam żadnego wymuszenia nie było przecież. Ten wyjebał się bo się wystarszył i za szybko jechał. Tak jak ktoś wcześniej tu pisał zabrakło rozumu i umiejętności...
Czarna
Czarna 29.03.2019, 19:20
Do xxx nazywasz komentujących debilami, a kierowcę Volvo idiota... A kim ty jesteś w takim razie. Ty jesteś i idiota i debil a nawet i gorzej!!!Będziesz miał dzieci i będziesz przy takiej właśnie drodze mieszkal to trochę inaczej spojrzysz na osoby takie jak ty które nadmiernie przekraczają prędkość. Żal czytać twój komentarz. Codziennie tędy przechodzą dzieci i właśnie przez takich kretynow jak ty strach wypuścić dzieci same chociażby do sklepu, bo właśnie na tym odcinku drogi jezdisz 2 razy szybciej!!!
Wwo
Wwo 29.03.2019, 20:48 (odpowiedź do Czarna )
Dokładnie nic dodać nic ująć...
Xxx
Xxx 29.03.2019, 18:44
Boże kupa debili komentuje przecież widać czarno na białym ze volvo jest nie na swoim pasie bo jakby był na swoim to czy motocyklista by jechał 50 , 100 czy nawet 200 km to by nic się nie stało! Ogólnie piszecie tu ze miał prędkość a kurwa który z was jedzie 50 km/h na tym odcinku bo ja osobiście sam tam jeżdżę jeszcze raz tyle i na szczęście nie trafiłem na takiego idiotę jak ten tym volvo
I pewnie jakbym jechał i taki idiota by mi zajął mój pas to jeszcze bym wysiadł i go najebal
Polo
Polo 30.03.2019, 09:24 (odpowiedź do Xxx)
Zesłał byś się baranie a nie najebał. Jeździ tak dalej to plama z Ciebie zostanie i będzie jednego debila mniej...
Qwerty
Qwerty 29.03.2019, 21:28 (odpowiedź do Xxx)
Gdyby ten gościu jechał przepisowo to by nie zginął, gdybyś był na miejscu kierowcy volvo to jakbyś się zachował cwaniaczku?
Bongo
Bongo 29.03.2019, 20:52 (odpowiedź do Xxx)
To jeździ tak dalej a skończysz tak samo. Idiota to ty jesteś i Jeszcze się przyznajesz. Brawo zjebie :( tacy jak ty sami sie wyeliminuja. Oby tylko się i nikogo innego.
Jan
Jan 29.03.2019, 18:34
Bardzo współczuję rodzinie,Volvo zajechalo drugi pas jak nic,ale chyba spanikowal I nie wyrobił z tym chamowaniem bo zapierdzielal :-(
Yyy
Yyy 30.03.2019, 09:19 (odpowiedź do Jan)
Zjechał? Ledwo przekroczył pas i zdąży się zatrzymać. Brak umiejętności, szybkość i panika go zabiły.
Ja
Ja 29.03.2019, 15:32
Ludzie czy wy nie macie za grosz sumienia? Rodzina przeżywa żałobę a wy takie rzeczy piszecie. Nie znałem człowieka ale biorąc pod uwagę tragedie jaka się wydarzyła jak można napisać że sam sobie na to zasłużył? Przecież to czyta rodzina i bliscy ( być może nawet dzieci). Nie życzę nikomu z was żeby po waszej śmierci zawistni ludzi pisali ze sobie sami na to zasluzyliscie!!! Trochę empatii by się przydało
Ja
Ja 29.03.2019, 14:58
Finał jest taki że młody chłopak nie żyje a kierowca volvo może mieć kłopoty to są 2 tragedię dla 2 rodzin a tym którzy zieją zwykłym jadem z zazdrości w takim momencie ze chłopak miał samochód motor dom itd zadam jedno proste pytanie czy chcielibyście się z Nim zamienić. ......
fizyk
fizyk 29.03.2019, 14:51
Predkosc nie zabija nigdy, tylko raptowne zatrzymanie..a cykl zatrzymania byl prawdopodobnie wymuszony.
Suzuki bandit
Suzuki bandit 29.03.2019, 11:35
Kierowca volvo niczemu nie winien. Zatrzymał się i umożliwił przejazd motocykliście. Nawet autobus by przejechał. Motocyklista jechał za szybko i jest sam sobie winien. Dobrze że żaden pieszy nie szedl bo by wtedy była tragedia.
Anonim
Anonim 29.03.2019, 17:00 (odpowiedź do Suzuki bandit)
Co ty wgl piszesz?! Zastanów się.
Darek
Darek 29.03.2019, 14:35 (odpowiedź do Suzuki bandit)
Chyba niedowidzisz...pól drugiego pasa blokuje!
Magda
Magda 29.03.2019, 12:46 (odpowiedź do Suzuki bandit)
Kierowca volvo zatrzymał sie w nieodpowiednim miejscu, autobus by przejechał ? Gdzie ? Nad nim ?
Edek
Edek 29.03.2019, 13:53 (odpowiedź do Magda)
Jak by jechał 50 to nawet jak by w niego uderzył to by przeżył. Sam sobie winny. Bezmyślność totalna motocyklisty i tyle.
Mati
Mati 29.03.2019, 14:17 (odpowiedź do Edek)
Nie wiadomo czy by przeżył ale na pewno by miał większe prawdopodobieństwo. Nie można winić kierowcy volvo bo zatrzymał się pomimo ze ten zasowal jak szalony...
Gość
Gość 29.03.2019, 14:42 (odpowiedź do Mati)
On nie miał prawa wjechać na lewy pas! więc jak można powiedzieć że zatrzymał się pomimo że motor zasowal jak szalony? Ludzie wy chyba nie znacie zasad ruchu drogowego. Prędkość prędkością ale jakieś przepisy oprócz prędkości chyba są co nie? Wymuszenie pierwszeństwa też się zalicza
Ziutek z Cis
Ziutek z Cis 29.03.2019, 11:27
..........................bo na motocyklu trzeba umić jeździć ! Mógł poderwać motocykl do góry i przelecieć nad nim. Ale co ja będę tłumaczył. Nie umiesz nie potrafisz nie wsiadaj na motor !
Taki jeden
Taki jeden 29.03.2019, 09:16
Boże widzisz a nie grzmisz :/ jak się czyta te wasze komentarze to krew człowieka zalewa :/ wszyscy wszystko najlepiej wiecie a ciekawe czy byście byli tacy mądrzy gdyby to był ktoś z waszej rodziny.... Może i motocyklista jechał za szybko ale na jaką cholere samochód wjechał na jego pas? Gdyby nie to człowiek by żył!!! Pociągnąć go do odpowiedzialności i tyle. A co niektórzy jacy mądrzy teraz piszą kim to on nie byl, czego nie robił i wgl ale jak żył to w twarz nikt z nich nie miał odwagi mu tego powiedzieć
LWG
LWG 29.03.2019, 09:15
Prędkość była ale dlaczego ten samochód wykonał taki manewr dziwny trochę jeśli chciał skręcić to musiał motocykliści tak i tak ustąpić. Jak dla mnie dziwna sprawa. Co 3 wypadek to wymuszenie przez jeżdżące puchy
Mm
Mm 29.03.2019, 13:58 (odpowiedź do LWG)
Bo to nie widział wcześniej, gdyby motocyklista jechał 50 to byłby w dostateczny momencie widoczny A tak to nie było i nagle był jaj zapier....
ja
ja 29.03.2019, 12:20 (odpowiedź do LWG)
TAm tirem by sie zmiescil....panika plus predkosc i gotowe
meiw
meiw 29.03.2019, 09:07
Jaka tu wina kierowcy auta? Może ktoś wyjaśnić?
1234
1234 29.03.2019, 09:17 (odpowiedź do meiw)
Taka że wymusił i tyle
Zawodowy
Zawodowy 29.03.2019, 08:20
Winny jest motocyklista za nadmierna prędkość co widać wyraźnie na filmie jak mknie , Volvo zatrzymał się tam gdzie mógł by umożliwiać przejazd pędzącemu motocyklowi ten w efekcie podjął decyzję położyć motor. W wypadkach zawsze towarzyszy prędkość, używki i brak zdecydowanych ruchów w podejmowaniu decyzji. Oczywiście ukarany zostanie kierowcą Volvo że się w ogóle zatrzymał, motocyklista natomiast już poniósł karę. Proszę wziąć tą sytuację na ",klatę" i nie doszukiwać się osób trzecich w orzeczeniu winy.

Leszek
Leszek 29.03.2019, 07:29
Prawda jest taka , ze motocyklista spanikowal i polozyl motor , sam wpadajac na auto ktore stalo 1 kolem na przeciwnym pasie co jest normalnym widokiem dla motocyklisty na drodze , bo ktos skreca, bo chcial wyprzedzac itp, ale autem zareagowal prawidlowo, szkoda motocyklisty ale jego reakcja , panika w duzej mierze przyczynila sie do skutku.
Anonim
Anonim 29.03.2019, 07:14
Niech pani Agnieszka walczy.! Winny powinien ponieśc karę. Zginął człowiek!
Mona
Mona 29.03.2019, 14:01 (odpowiedź do Anonim)
No tak sam Paweł sobie winny niestety. I niech Pani Agnieszka się z tym pogodzi i w spokoju przechodzi żałobę.
Anonim
Anonim 29.03.2019, 19:26 (odpowiedź do Mona)
Sam sobie winny? Bo co? Bo szybko jechał? Gdyby nie ten samochód nic by się nie stało nawet przy takiej prędkości
Edek
Edek 29.03.2019, 21:52 (odpowiedź do Anonim )
Tak oczywiście bo szybko jechał. Rozumiem ze trudno jest pogodzić się ze stratą. Po co hamował ? Bo tak zapierdzielał że nie widział że auto stoi i by spokojnie przejechał. A zaraz jest przejście dla pieszych.. zero wyobraźni
Kierowca
Kierowca 29.03.2019, 07:09
.........................ale pizdn.ął. !
Don con
Don con 29.03.2019, 07:06
Co tu ustalać? Przecież kierowca spanikował bo widział kogoś kto pędzi z nadmierną prędkością i się zatrzymał. Swoją drogą ile był na drugim pasie 25 cm?
Nikt nie zwróci życia i tyle. Ale motorami nie powinno się z nadmierną prędkością jeździć w mieście.
mieszkaniec
mieszkaniec 29.03.2019, 06:35
WALKA o PRAWDĘ partnerki ś.p. Pawła Gilewskiego-jest,jak NAJBARDZIEJ pożądana! Zmarłemu ŻYCIA już nie przywróci,ale winny-MUSI ponieść konsekwencje! Życzę tej pani WYTRWAŁOŚCi i doprowadzenia do RZETELNEGO wyjaśnienia okoliczności Smierci Jej Partnera!
art
art 29.03.2019, 00:28
Zachaczyl przy tej predkosci o Volvo i ktore wcielo sie troche na jego strone i tyle
zaciekawiony
zaciekawiony 28.03.2019, 23:05
Nie wiecie czy w tą niedziele są sklepy otwarte ?
Esmeralda
Esmeralda 29.03.2019, 09:27 (odpowiedź do zaciekawiony)
Weź się człowieku lecz.
Jan
Jan 28.03.2019, 22:44
Jest nagranie i prawda wyjdzie. Szkoda człowieka. Fakt, miał więcej niż inni. Ale był fajnym gościem.
Pani Maria
Pani Maria 28.03.2019, 22:12
I bardzo dobrze bo wstydu nie mają. Wypisywac o osobie która odeszla
Smot
Smot 28.03.2019, 21:57
Fajne te wasze komentarze -szkoda że nie podpisujecie się swiadomie. Wasze IP za pomówienia są dostępne dla oskarzyciela. Aga, jesteśmy z Tobą...
Z miasta
Z miasta 28.03.2019, 22:00 (odpowiedź do Smot)
Bardzo dobrze, co niektórym przyda się zimny prysznic
Z miasta
Z miasta 28.03.2019, 21:50
...
YYY
YYY 28.03.2019, 21:29
A tu czysta matematyka dla wszystkich na motorach 120 km/h = 33,3 m/s czyli kierowca widzi was 100 m przed sobą i w terenie zabudowanym nie spodziewa się szaleńca pędzącego 120 km/h więc próbuje skręcić myśląc że spokojnie zdąży, a wy w ciągu 3 sekund przelatujecie 100 m i lądujecie na masce... to tylko albo aż matematyka czy fizyka jak kto woli... proponuję to przemyśleć
taki jeden
taki jeden 28.03.2019, 22:03 (odpowiedź do YYY)
ale kierowca samochodu widział motocyklistę skoro zeznał że wyprzedzał sznur samochodów, chociaż na filmie nie widać żadnych przynajmniej przez 8 sekund, a pomimo tego wymusił pierwszeństwo
Świadek
Świadek 30.03.2019, 18:11 (odpowiedź do taki jeden)
Wystarczy zdobyć nagrania z warsztatu obok i będzie wiadomo czy wymijal auta
Doktorek
Doktorek 28.03.2019, 21:27
Nikt nikomu w portfel nie zagląda. I dobrze ze mial auta motocykl chate. Za swoje
Z miasta
Z miasta 28.03.2019, 21:24
Maniek a ja mysle ze żal Tobie dupę ściska ze nie masz porządnego auta ale pamiętaj ze ten kto liczy komuś nigdy nie będzie miał okazji policzyć sobie.
To co miał to jego.
Maniek
Maniek 28.03.2019, 21:13
A ja bym zainteresowal urzad skarbowy, skad go bylo stac na taki motocykl i samochody
Mały
Mały 28.03.2019, 23:22 (odpowiedź do Maniek)
A co cb to obchodzi pajacu. Pracują to mają proste. Szkoda chłopaka a ty pierdolisz o pieniądzach.
Pablo
Pablo 28.03.2019, 21:24 (odpowiedź do Maniek)
A co to teraz da ???
Dobra rada
Dobra rada 28.03.2019, 21:21 (odpowiedź do Maniek)
Weź się do pracy to może i ciebie będzie stać na to czego zazdrościsz innym a nie siedzisz i pierdzisz w stara kanapę i wypisujesz swoje mądrości.
yyy
yyy 28.03.2019, 21:18 (odpowiedź do Maniek)
To wiedzą wszyscy tylko nie US...
Chłopak
Chłopak 28.03.2019, 21:11
Ja by się okazało z innej kamery że ciuda nie wyprzedzał nikogo to wymuszenie jak nic z kolei jak wyskoczył z za samochodu móg gościu z Volvo go nie widzieć.Bardzo dobrze że Agnieszka będzie dochodzić prawdy bo nawet jest sytuacja z rodła jak gościu ma zielone i dostaje mandat bo typ na czerwonym wieżdza na skrzyżowanie polska policja. Tylko najgorsze jest to że życia i tak mu już nikt nie wruci :(
Chłopak
Chłopak 28.03.2019, 23:19 (odpowiedź do Chłopak)
Dobrze mówisz
Ja
Ja 28.03.2019, 21:05
Prędkość! Prędkość motocyklisty porażająca! Gdyby jechał przepisowo nic by się nie wydarzyło strasznego.
Z miasta
Z miasta 28.03.2019, 20:51
Obojętnie czy Ciuda jechał 50 czy 150 km/h to kierujący volvo nie powinien być na lewym pasie tylko przy osi jezdni przed wykonaniem manewru skrętu w lewo. Policja tego nie widziała będąc na miejscu, to Agnieszka musi im pokazać?
Chłopak przypłacił życiem błąd kierowcy auta i to jest przykre...

Fas
Fas 29.03.2019, 13:59 (odpowiedź do Z miasta)
No raczej nie obojętnie . A volvo nie blokowało całego pasa ,gdyby jechał wolniej spokojnie by przejechał swoim pasem .Niech teraz nie szukają winnych na siłę .Winny poniósł już karę i to najgorszą z możliwych. Bardzo szkoda , w końcu dzieci straciły ojca i to jest najbardziej smutne.Takie są konsekwencje brawury i nie szanowania własnego życia .
Xxx
Xxx 28.03.2019, 21:01 (odpowiedź do Z miasta)
Ale jakby jechał 50 to by wyhamował albo skutki zderzenia nie były tak tragiczne
Karolina
Karolina 28.03.2019, 21:10 (odpowiedź do Xxx)
Przy 50 km/h tez można się zabić!
Volvo nie powinno stać na przeciwległym pasie!!!!
yyy
yyy 28.03.2019, 21:21 (odpowiedź do Karolina)
gdyby jechał 50 km/h to by przejechał 1/3 odległości i byłby kilkadziesiąt metrów przed autem w porównaniu z tą prędkością którą jechał... więc by się nie zabił
Kierowca z doswiadczeniem
Kierowca z doswiadczeniem 28.03.2019, 22:50 (odpowiedź do yyy)
To kierowca auta wymusił motocykliście pierwszeństwo, przekroczył os jezdni i się zatrzymał, motocyklista chcąc uniknąć czołowego zderzenia, położył motocykl
GSXR
GSXR 28.03.2019, 20:19
Bardzo czesto wystepuja takie zdarzenia w podobnej formie z udzialem motocyklistow. Pedzacy motocykl ciezko zauwazyc to fakt to jest doslownie sekunda i nieszczescie gotowe. Ale stety i niestety z reguly jako winnych uznaje sie kierujacych autami osobowymi w takich sytuacjach mimo iz kierujacy motocyklami takze lamia przepis odnosnie ograniczenia predkosci. Wystarczy ze kierowca auta osobowego poprzez minimalny wjazd na przeciwny pas ruchu wymusil uzycia hamulcow przez motocykliste to juz jest traktowane jako wymuszenie pierwszenstwa w konsekwencji czego nastapil upadek. To jest tragedia dwoch rodzin w obecnej chwili. Miejmy nadzieje ze sluzby podejda rzetelnie do wyjasnienia tego zdarzenia
Maniek
Maniek 28.03.2019, 20:14
Uważam, że motocyklista uniemożliwił kierowcy samochodu wjazd na posesję ! Gdyby motocyklista jechał przepisowo to samochód zdążył by opuścić jezdnię. Mało tego kierowca samochodu powinien żądać odszkodowania od motocyklisty za uszkodzony samochód ! Dobrze kumam czy nie ?
yyy
yyy 28.03.2019, 21:31 (odpowiedź do Maniek)
w jednym masz rację - gdyby jechał przepisowo pewnie nic by się nie stało
Kierowca z 40-letnim stażem
Kierowca z 40-letnim stażem 28.03.2019, 21:02 (odpowiedź do Maniek)
Maniek, piszesz bzdury!!! Samo przekroczenie osi jezdni przez samochód osobowy przy jadącym swoim pasem motocykliści jest wymuszenie, a przynajmniej próbą wymuszenia pierwszeństwa przejazdu. Jedyną winą motocyklisty jest prawdopodobnie nadmierna prędkość. Zajęcie przez samochód osobowy połowy pasa po którym jechał motocyklista wywołało może i jego panikę i niekontrolowane zachowanie.
Kierowca bez stażu
Kierowca bez stażu 01.04.2019, 17:38 (odpowiedź do Kierowca z 40-letnim stażem)
"próba wymuszenia pierwszeństwa"
Ty też jesteś dobry miglanc.
taki jeden
taki jeden 28.03.2019, 20:34 (odpowiedź do Maniek)
Oddaj prawo jazdy i oby nikt Cie nie spotkał na drodze, bo nie ustąpisz pierwszeństwa bo wjeżdżasz na posesje. Człowieku o czym Ty piszesz? Skąd pewnośc że jechał nieprzepisowo . wszyscy cwaniakują w internetach a g...o wiedzą
kierowca zawodowy
kierowca zawodowy 28.03.2019, 19:53
Ubezpieczyciel wyjaśni całą sprawę. Jeśli prędkość była za duża nici z odszkodowania. Kierowca auta zachował się właściwie, choć na nieszczęście dla motocyklisty za późno. Każdy kto jeździ samochodem wie, jak szybko i niewidocznie potrafi się zbliżyć motocykl przekraczający drastycznie prędkość. Czas na reakcję (a ta była) jest ograniczony do zupełnego minimum. Warto pamiętać, że to prędkość ratuje życie...
doceniajmy co mamy
doceniajmy co mamy 28.03.2019, 20:46 (odpowiedź do kierowca zawodowy)
oswietlenie tam jest naprawde beznadziejne,moglo oslepic swiatlo auta motocykliste .Wspolczuje rodzinie ,ktora teraz placze przez to ze stracila bliska,mloda osobe